نظر

گرانترین هواپیماهای دنیا

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

 

گرانترین هواپیماهای دنیا را باید در بین هواپیماهای نظامی جستجو کرد. در این مقاله به معرفی برخی از گرانترین هواپیماهای ساخته شده توسط کشورهای مختلف دنیا می پردازیم.

 

١. بمب افکن رادارگریز B-2 Spirit

در صدر گرانترین ها، بمب افکن رادارگریز بی ٢ اسپیریت قرار دارد. هزینه ساخت و بکارگیری این هواپیما را مابین ٧٣٧ میلیون تا ١.٣ میلیارد دلار تخمین زده اند. اما برای کل هزینه مهندسی، تست و تعمیر و نگهداری مداوم هر فروند این هواپیما مبالغ عظیمی چون ٢.٨ میلیارد دلار نیز ذکر می شود.

 

شکلک های محدثه


برچسب ها:

- 11:0

نظر

12 برند معروف پوشاک ورزشی جهان

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

 

شکلک های محدثه

pooshaak.com


برچسب ها:

- 14:43

نظر

جلوگیری از سفید شدن مو با گلاب...

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

 


برچسب ها:

- 16:50

نظر

دیه‌ زن‌ و مرد پس از تصویب قانون مجازات اسلامی جدید در خسارت‌های‌ بدنی‌ یکسان‌ شد

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

به ادامه مطلب بروید


برچسب ها:

- 15:11

نظر

خطرناک ترین و امن ترین نقاط تهران هنگام زلزله

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

 شکلک های محدثه

منبع:

rahmat14.blogfa.com


برچسب ها:

- 10:55

نظر

احکام کوتاه کردن مو و ناخن گرفتن در روزهای مختلف ماه

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

احکام کوتاه کردن مو  و ناخن گرفتن در روزهای مختلف ماه

در ادامه مطلب بخوانید


برچسب ها:

- 10:16

نظر

معنای اسم همه کشورهای دنیا ...

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

 

 

ایران: سرزمین آریایی‌ها٬ برگرفته از واژهٔ «آریا» به معنی نجیب و شریف

 

بقیه اسامی در ادامه ...


برچسب ها:

- 17:34

نظر

کره شمالی، عجیب ترین کشور جهان

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

 

به محض رسیدن به فرودگاه بایستی تلفن همراه تان را تحویل دهید، هیچ شخصی با تلفن همراه دیده نمی شود. اما استفاده از لپ تاپ اشکالی ندارد،خبری از اینترنت نیست، تنها اینترانت وجود دارد. ویژگی شهرها، نبود ماشین است. همه پیاده مسیر را طی می کنند. چندی پیش Artemy Lebedev، از فعالان طراحی وب، [...]


برچسب ها:

- 20:14

نظر

رابطه میان كمبود روی و كوتاهی قد...

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

 


برچسب ها:

- 14:32

نظر

اختلال پُرخوری دوره ای:

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

 

 

اگر عید شکمتان را با آجیل و تنقلات پر میکنید to_eatو شبهای مهمانی تا میتوانید غذا میخوریدto_chew احتمالاً معنای پرخوری را خوب میدانید. هرازگاهی پرخوری کردن چیز غیرعادی نیست، بیشتر افراد این کار را گهگاهی میکنند.در دوران نوجوانی، بدن برای کمک به رشد عضلات و استخوان ها، موادمغذی بیشتری طلب میکند. بنابراین اگر گاهی اوقات احساس میکنید که بیشتر از حالت عادی میخوریدfood_girl، دلیل آن این است.
اما پرخوری با افزایش اشتهای عادی تفاوت دارد. افرادی که دچار مشکل پرخوری هستند، معمولاً مقدار بسیار زیادی غذا را به طور مرتب مصرف میکنند. آنها معمولاً بسیار سریع میخورندhungry_smiley و موقع سایر کارها (مثل تماشای تلویزیون یا انجام تکالیف مدرسه) به خوردن ادامه میدهند و حتی وقتی سیر میشوند دست از خوردن نمیکشندhungrysmiley. این افراد معمولاً اضافه وزن دارند و چاق هستند زیرا مقدار کالری که به طور عادی مصرف میکنند از مقدار کالری که میسوزانند بیشتر است. درنتیجه، احساس بدی نسبت به خود و اندامشان پیدا میکنند.
پرخوری دوره ای چیزی بیش از زیاد خوردن است. افرادیکه دچار این مشکل هستند، دوست ندارند اضافه وزن داشته باشند
chocolate_smiley. آنها آرزو دارند که میتوانستند وزنشان را کنترل کنند. خیلی اوقات تصورات درمورد این افراد اشتباه است. آنقدرها که دیگران ممکن است فکر کنند دست کشیدن از خوردن popcornبرای آنها آسان نیست. در این قبیل پرخوری ها فرد کنترل خود را از دست میدهد و برای متوقف کردن آن هیچ قدرتی ندارد. به همین دلیل است که گاهی آن را پرخوری وسواسی مینامندbubblegum.
احساسات در این زمینه نقش دارند. افراد مبتلا به پرخوری دوره ای وقتی استرس دارند، ناراحتند یا عصبانی میشوند، به طور افراطی میخورند. برای خیلی از آنها خوردن آرامشبخش استeat_smiley اما بعد از آن احساس گناه و ناراحتی میکنند. پرخوری دوره ای معمولاً روشی برای مقابله یا کنار آمدن با احساسات دشوار است. این افراد معمولاً از چیزی که آنها را به خوردن میکشاند، غافلند.
پرخوری دوره ای چه تفاوتی با سایر اختلالات خوردن دارد؟؟؟

منبع:bikhaterebakhatere.LXB.ir


برچسب ها:

- 13:35

نظر

آدامس اوربيت حلال است يا حرام؟

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

بر اساس برخي اطلاعات بدست آمده، آدامس اوربیت که در آن از موادی که از خوک گرفته می شود استفاده شده، حرام است . به گزارش شیعه آنلاین، بر اساس اطلاعات بدست آمده از پایگاهی الکترونیکی تحت عنوان “زندگی با قوانین طلایی اسلام که یک پایگاه الکترونیکی اسلامی خارجی است و لیست کالاهای حلال را اعلام می‌کند، برخی محصولات شرکت اوربیت از جمله آدامس اوربیت حرام است زیرا طبق ادعای این پایگاه الکترونیکی، از گوشت خوک در آن استفاده شده است. به واقع حکم استفاده از این آدامس‌ها معلوم است كه حرام است؛ با اين وصف چرا در بخش بازرگانی نظارت کافی در این امر وجود ندارد؟ http://halalist.wordpress.com/2008/05/12/wrigleys-haraam-products-list/در این متن صراحتا خود مسئولان شرکت اوربیت گفته‌اند که از گوشت خوك (pork) در تولید آدامس اوربیت استفاده می شود.البته مسئولان اوربیت گفته‌اند که به تامین کنندگان مواد اولیه خود گفته اند که مواد جایگزینی برای افزودنی های شامل گوشت خوک تولید کنند اما هنوز این کار انجام نشده است .با همه اين تفاصيل؛ متأسفانه اين محصول فعلا بطور مرتب از آن در تلويزيون ايران تبليغ مي شود.


برچسب ها:

- 15:47

نظر

حافظه کوتاه مدت به این ماده حیاتی وابسته است

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

 



آب
بر اساس مطالعات ، آب نقش مهمی در کارایی حافظه کوتاه مدت ایفا میکند.
 
 
پژوهش های محققان فرانسوی نشان داد که کاهش آب بدن کارایی حافظه کوتاه مدت را کاهش داده و موجب اختلال در توانایی تمرکز می شود.

تقریباً 60 درصد بدن انسان را آب تشکیل داده است و بافت مغز، خود به تنهایی 85 درصد آب دارد.
آب یکی از عناصر حیاتی تشکیل دهنده سلول های بدن است و کمبود آن بسیاری از ارگان ها و واکنش های شیمیایی بدن را با مشکل روبرو می سازد.

مراحل اولیه از دست رفتن آب بدن معمولاً هیچ علامت یا نشانه ای ندارد فقط ممکن است با خشکی دهان و احساس تشنگی شروع شود. علایم دیگری که به دنبال آن بروز می کنند عبارتند از: خشکی و گرمی پوست، سرگیجه و گرفتگی عضلات دست یا پا، تحریک پذیری و از دست دادن قدرت تمرکز.

توصیه می شود برای تامین آب مورد نیاز بدن روزانه 8 لیوان آب بنوشید. شیر، میوه ها و سبزیجات نیز به تامین مایعات مورد نیاز بدن کمک می کنند.


برچسب ها:

- 10:55

نظر

دانلود آموزش تربیت جنسی فرزندان از دکتر حبشی (جدید)

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

 

دانلود آموزش تربیت جنسی فرزندان از دکتر حبشی (جدید)

چگونه مسائل جنسی را به فرزندانمان آموزش دهیم؟

از چه سنی مسائل جنسی را به فرزندانمان آموزش دهیم؟

چه کنیم که فرزندانمان دچار انحراف جنسی (استمنا، روابط نامشروع با جنس مخالف و...) نشوند؟

با بچه ای که دچار انحراف جنسی شده چگونه رفتار کنیم؟

 

 

 

 

 

 


برچسب ها:

- 1:26

نظر

سن شروع تربیت فرزند.تربیت کودک از چه سنی باید شروع شود؟

نویسنده : reza

 

تربیت کودک از چه سنی باید شروع شود؟

ازاستادی سوال شد که تربیت فرزند را از چه سنی باید آغاز کرد استاد لبخندی زد وگفت :حداقل 25 سال قبل از تولد فرزند .

یعنی باید از کودکی خود را تربیت نمود تا فرزندی شایسته تربیت کنیم.گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


برچسب ها:

- 1:24

نظر

10 غذای آلوده ای که هر روز می خوریم

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

 

آلودگی غذاها
با وجود باکتری لیستریا در طالبی، E. coli در جوانه گندم و سالمونلا در گوشت بوقلمون، به نظر می رسد غذاهایی که ما هر روز می خوریم یک بمب ساعتی هستند که هر لحظه احتمال انفجار دارند.
 
در این مطلب، 10 غذایی را نام برده ایم که آلوده به میکروب های متفاوت هستند و می توانند برای بدن ضرر داشته باشند


برچسب ها:

- 1:2

نظر

نقشه طول عمر جهانی را ببینید

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

 

 

به ادامه مطلب بروید

 

 

 


برچسب ها:

- 20:11

نظر

از آبگــــــوشت بیشتـر بدانیـد ...

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

یعنی یه پست گذاشتم براتون با خوندنش دل ضعفه میگیرین چه جور

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


برای خوردن آبگوشت باید به خانه، چایخانه، قهوه‌خانه یا دیزی‌سرا رفت. آن هم فقط سر ظهر، نه قبل و نه بعد از آن. از قدیم دکان‌هایی هستند که به طور تخصصی هر کدام یک خوراک بیشتر نمی‌پزند؛ هلیمی، کبابی، چلویی، جگرکی، کله‌پزی و بریانی.

اما باز هیچ یک از این خوراک‌های اصیل و محبوب ایرانی، جز چلوکباب‌ها، در منوی رستوران‌های ایران جایی ندارند! و به همین خاطر است که در کتابچه‌های راهنمای ایران‌گردی برای خارجیان هم فقط فرق پلو و چلو و شرح انواع کباب‌ها آمده است. هر جای دیگر جهان که بود، این تنوع خوراکی را جاذبه‌ای سیاحتی می‌کردند و دست‌کم در منوهای وطنی جایی به آن می‌دادند.

آبگوشت به هزار و یک دلیل از خوراک‌های کهن ایرانیان است. یکی از این دلایل، شیوه کوچی و عشایری زندگی نیاکان ایران، برپایه فرهنگ دامپروری است. ایرانیان حتی هنگامی که شهرهای کهنی همچون همدان و شوش و پارسه را ساخته بودند، به معنی واقعی یک‌جا‌نشین نشده بودند و باز شاهان و درباریان، همانند مردمان در راه این شهرها ییلاق و قشلاق می‌کردند. این جا‌به‌جایی فصلی، حتی تا چند دهه پیش، میان قشلاق تهران و ییلاق شمیران هم، برای بعضی خانواده‌های متمول، متداول بود. پس گمان نکنید که زندگی کوچی با پایتخت ۲۰۰ساله اخیر ایران نسبتی ندارد.

آبگوشت، محصول زندگی یکجا‌نشینی است و کباب، خوراک زندگی کوچ‌نشینی و کوچندگان تنها هنگامی که به مقصد نهایی می‌رسیدند، فرصت و شرایط بارگذاشتن آبگوشت را می‌یافتند. اگر به مستندهای این نیم قرن که از زندگی عشایر ایران ساخته شده، نگاهی بیندازید، گله‌های چندهزار سَری را می‌بینید که هر یک از بزها، گوسفندان، گاوان و اسبان برای صاحبانشان مهم و محترم‌اند و جان دامداران به جان دام بسته است و بسیار کم پیش می‌آید که دام را سرببرند و جز از شیر و فرآورده‌های شیری آنها، تغذیه نمی‌کرده‌اند. اما در راه ناهموار و پرخطر کوچ هر روزه چند سَر از این دام‌های سلامت و پروار، ناکار و تلف می‌شده‌اند و عشایر پیش از آن‌ که دام، جان بدهد، آنها را سر می‌بریدند و کباب شام را به راه می‌کردند. کوچ، زمان‌بندی داشت و می‌بایست به موقع به مقصد می‌رسیدند وگرنه هزار و یک ضرر و خطر طبیعی، در راه بود. پس فرصت بارگذاشتن آبگوشت تا رسیدن به مقصد، در سفر دست نمی‌داد. آبگوشت ظهر فردا را، از شب قبل باید بار‌گذاشت و پیشتر مقدمات و مخلفات آن را مهیا‌ کرد که این همه، جز در یک‌جانشینی ممکن نبوده و نیست.


 

بدو برو ادامه مطلب ببین چه خبررررررره من که خیلی حوسیدم


برچسب ها:

- 12:3

نظر

دانستنی های بسیار جالب /آیا می دانید؟/نکات جالب وخواندنی

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

 

ـ رشد کودک در بهار بیشتر است.  

ـ یک قطره آب دارای یک‌ صد میلیارد اتم است.

ـ بیماری قند اولین عامل کوری در مردم جهان است.

ـ حدود ۷ هزار نوع برنج مختلف در دنیا وجود دارد.

ـ انسان با خوردن ۲۰ نیش از زنبور عسل در آن واحد خواهد مرد.


برچسب ها:

- 1:24

نظر

فایده خنده وخندیدن/خنده در بین ملت ها وبزرگان

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

خنده در بین ملت ها وبزرگان

خنده بر هر درد بی درمان دواست.(ایرانی)

از پس هر گریه آخر خنده ای است. (ایرانی)

خنده،خون سالم تولید می کند. (ایتالیایی)

تبسم عمیق، از شمشیر برنده تر است(اسپانیایی)

برای غلبه انسان بر دشواری ها، خداوند 3 روش در اختیار انسان قرارداده است.

خواب، امید وخنده (پروفسور امانویل)

جدی ترین آدم ها کسانی هستند که می خندند ومی توانند بخندانند(فرانسوی)

دنیا مثل آینه است، اگر در آن بخندی ،به تو می خندد(انگلیسی)

خنده گرفتن حمام اکسیژن وبه قولی دویدن در جاست(پزشک فرانسوی)


برچسب ها:

- 1:29

نظر

آیا میدانستید...؟

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

آیا میدانستید که آمازون نیمی از اکسیژن جهان را تولید میکند ؟

آیا میدانستید که زنبور از بوی عرق بدش می آید و به کسی که بدنش بو بدهد یا عطر زده باشد حمله می کند ؟

 

 


برچسب ها:

- 1:25

نظر

9 خوراکی خوشمره برای داشتن شکمی تخت

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

 9خوراکی خوشمره برای داشتن شکمی تخت

9 خوراکی خوشمره برای داشتن شکمی تخت

دو قاشق غذا خوری تخمه آفتاب گردان بو داده را به سالادهایتان اضافه و میل کنید. البته اول باید تخمه‌ها را از پوست جدا کنید!...


این روزها شکم بزرگ مشکل خیلی‌ها شده و زن و مرد و کودک و نوجوان هم نمی‌شناسد. چربی‌های دور شکم دلایل متعددی دارد که تغذیه نامناسب و عدم تحریک از مهم‌ترین آن‌هاست.

اگر می‌خواهید شکم تختی داشته باشید باید مواد غذایی حاوی چربی‌های اشباع نشده‌ مونو که ما به آن‌ها چربی‌های خوب می‌گوییم میل کنید. البته معنی حرفمان این نیست که با صِرف خوردن یک ماده‌ غذایی شکمتان تخت تخت می‌شود. منظورمان این است که مواد غذایی حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده مونو توانایی این را دارند چربی‌های دور شکم را کاهش دهند.
برای رسیدن به شکمی تخت لازم است برنامه‌ی زندگی‌تان را کمی تغییر دهید. از مواد غذایی که در این مقاله اشاره می‌شود غافل نشوید و کمی ورزش کنید.
1 - بادام
چربی‌های اشباع نشده مونو و ویتامین E موجود در بادام میزان کلسترول خون را کاهش می‌دهد. این ماده‌ی غذایی همچنین منبع خوب پروتئین‌های گیاهی و فیبرهای غذایی است.

روش استفاده برای داشتن شکم تخت
دو قاشق غذاخوری بادام خرد شده را روی ماست کم چربتان بریزید و مقداری میوه‌های ریز مثل توت فرنگی به آن اضافه کنید. این معجون انرژی‌زا را به عنوان میان وعده میل کنید و قدمی در جهت کاهش چربی‌های دور شکمتان بردارید.
2 - آووکادو
آووکادو نیز منبع اسیدهای چرب اشباع نشده‌ مونو هستند. این میوه حاوی میزان قابل توجهی « بتا - سیتوسترول » یعنی یک استرول گیاهی طبیعی است که با کلسترول مقابله می‌کند.

روش مصرف برای داشتن شکمی تخت
نصف یک عدد آووکادو را با آب لیموترش، نمک و فلفل له کنید و با مقدار کمی سیب زمینی تنوری یا سبزیجات خام میل کنید.
 
3 - شکلات سیاه
شکلات سیاه مرغوب حاوی ترکیباتی است که می‌توانند از بیماری‌های قلبی، احتقان مغز، سرطان و دیابت پیشگیری کنند.

روش مصرف برای داشتن شکمی تخت
به جای خوردن دسرهای پرکالری 40 گرم شکلات سیاه را آب کنید و روی توت فرنگی بریزید تا یک دسر خوشمزه و شکم لاغر کن داشته باشید!
 
4 - روغن کتان
روغن کتان که از تخم کتان تهیه می‌شود بهترین منبع اسیدهای چرب امگا 3 است. نتایج پژوهش‌های متعدد نشان می‌دهد روغن کتان التهاب‌هایی که باعث بروز بیماری‌هایی مثل آلزایمر، بیماری‌های قلبی و سرطان می‌شود را کاهش می‌دهد.

روش مصرف برای داشتن شکمی تخت
یک قاشق غذا خوری روغن تخم کتان را در میلک شیکتان بریزید و زمانی که احساس گرسنگی می‌کنید به عنوان یک میان وعده‌ی سالم میل بفرمایید.
5 - کره‌ بادام زمینی طبیعی ( بدون قند )
کره‌ی بادام زمینی حاوی ویتامین E، منیزیم، پتاسیم، ویتامین B6 است. ویتامین E خواص آنتی اکسیدانی دارد، منیزیم برای استحکام استخوان‌ها و پتاسیم برای عضلات خوب است و ویتامین B6 سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

روش مصرف برای داشتن شکمی تخت
80 گرم پاستای تهیه شده با آرد کامل را با 85 گرم میگوی پخته مخلوط کنید. تره فرنگی خرد شده و همچنین 70 گرم فلفل دلمه‌ای قرمز حلقه شده را به آن اضافه کنید. دو قاشق غذاخوری کره‌ی بادام زمینی را با 2 قاشق غذاخوری آب ولرم و یک نوک انگشت فلفل تند مخلوط کرده روی مخلوط میگو و پاستای‌تان بریزید و نوش جان کنید.
6 - روغن زیتون
روغن زیتون یکی از روغن‌های با ارزش برای آشپزی است که حتماً باید در هر آشپزخانه‌ای باشد. این روغن حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده‌ی مونو است که میزان کلسترول بد LDL را کاهش داده و تأثیری روی کلسترول خوب HDL خون ندارد. هر چه رنگ روغن زیتون شما سبزتر باشد معنی‌اش این است که حاوی آنتی اکسیدان‌های بیشتری است.

روش مصرف برای داشتن شکمی تخت
در تهیه تمام سالادهایتان از این روغن استفاده کنید. به جای سس‌های غلیظ و چرب روغن زیتون را دریابید.
7 - پسته
پسته حاوی لوتئین و زآگزانتین است. این دو کاروتنوئید مفید از ابتلا به بیماری‌های چشمی مانند دژنراسیون ماکولای مربوط به پیری و آب مروارید پیشگیری می‌کند.

روش مصرف برای داشتن شکمی تخت
دو قاشق غذا خوری پسته‌ی بوداده را با 130 گرم پنیر ریکوتای کم چرب (یک پنیر ایتالیایی تهیه شده از شیر گاو و بز، با یک کلیک ساده روی سایت‌های آشپزی و یا مراجعه به کتاب‌های آشپزی طرز تهیه‌ی خانگی این پنیر را خواهید آموخت) و دو قاشق چای‌خوری عسل و دو قاشق غذاخوری شکلات تلخ مخلوط کنید. زمانی که هوس خوردن هله‌هوله به سرتان زد از این میان وعده‌ی رنگارنگ میل کنید.
8 - تخمه آفتاب گردان
تخمه‌ی آفتاب گردان سرشار از ویتامین B است که نقش مهمی در پیشگیری از التهاب دارد. این تخمه‌های ریز و البته خوشمزه همچنین منبع ویتامین E می‌باشند. تخمه‌ی آفتاب گردان به طور طبیعی اشتهای شما را کاهش داده و اجازه نمی‌دهد که پر خوری کنید.

روش مصرف برای داشتن شکمی تخت
دو قاشق غذا خوری تخمه آفتاب گردان بو داده را به سالادهایتان اضافه و میل کنید. البته اول باید تخمه‌ها را از پوست جدا کنید!
9 - گردو
گردو نیز همانند روغن کتان و یا ماهی‌های چرب حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است که سلامت قلب و مغز را تضمین می‌کند. این اسیدهای چرب مفید همیار لاغری و سلامت بدن هستند. تا می‌توانید میزان امگا 3 بدنتان را بالا ببرید و در عین حال خوش تیپ بمانید.

روش مصرف برای داشتن شکمی تخت
سعی کنید در تهیه‌ی غذاهایتان از گردو استفاده کنید. به سالادهایتان نیز گردو اضافه کنید.

توصیه می‌کنیم 2 قاشق غذاخوری گردوی خرد شده در سالاد مورد علاقه‌تان بریزید و میل کنید.

 
منبع : tebyan.net


برچسب ها:

- 12:41

نظر

پر انرژی ترین نقطه سیاره زمین کجاست؟

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

 

پر انرژی ترین نقطه سیاره زمین کجاست؟ (جواب : دقیقا شهر مکه!!!)

 



برچسب ها:

- 20:40

نظر

اینم چند دانستنی جالب و با مزه!!!!

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

 

اینم چند تا دانستنی های جالبو با مزه!!!!!!

 

ـ جویدن آدامس هنگام خرد کردن پیاز مانع از اشک ریزی شما می شود.

(ما که کردیم نشد)
ـ اثر لب و زبان هر کس همانند اثر انگشت آن منحصر به فرد است.

(قابل توجه کسانی که دست ندارن دیگه جایی میرن به جای اثرانگشت اثر لب یا زبونتونو بزارید)

ـ رشد کودک در بهار بیشتر است.

(اااااااا واقعا؟؟؟از کجا فهمیدی؟؟)

بقیه در ادامه مطلب 


برچسب ها:

- 19:41

نظر

ورزش مناسب متولدین هر ماه

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها , جالب ,  , 


 

 

ورزش مناسب متولدین هر ماه

به ادامه مطلب بروید...


برچسب ها:

- 14:44

نظر

نسخه غم و غصه را بپیچید

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

به ادامه مطلب بروید...


برچسب ها:

- 21:23

نظر

اظطراب و هزار بیماری

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

به ادامه مطلب بروید...


برچسب ها:

- 21:11

نظر

مانع خاک بازی کودکان نشوید

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 


 

به ادامه مطلب بروید...


برچسب ها:

- 21:8

نظر

سلامت روان كلید سلامت جسم

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

 

به ادامه مطلب بروید...


برچسب ها:

- 20:59

نظر

مردان خیانتکار را شناسایی کنید

نویسنده : reza


 

مردان خیانتکار را شناسایی کنید

به ادامه مطلب بروید...
 


برچسب ها:

- 20:13

نظر

خجالتی بودن در کودکی عامل مشکلات رفتاری بزرگسالی

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

 

به ادامه مطلب بروید...


برچسب ها:

- 19:47

نظر

قران

نویسنده : reza
موضوع : دانستنی ها ,  , 

 

آیا می دانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید؛شیطان دچار درد شدید در سر میشود

وباز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می کند....

و با خواندن قرآن،به حالت غش فرو میرود.....

و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود.....

و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید دوباره به این پیام را به دیگران ارسال کنید،شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند....

فریب شیطان را نخور

 

 


برچسب ها:

- 21:15

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد